Tiada Lagi Masalah Kulit Migrain Sembelit Mati Pucuk Lemah Daya Ingatan Haid Tak Lancar

TERBONGKAR! Ketahui Amalan Pesakit Darah Tinggi, Alzheimer, Kencing Manis dan ED Yang Berjaya Mengurangkan Masalah Mereka

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ 4.9/5 Lebih 12,000+ Pengguna Saffrani Berpuas Hati

TAHUKAH ANDA

✅ Saffrani amatlah berbeza dengan saffron yang dijual di kedai biasa dengan harga RM20-RM30/gram. Saffron yang dijual dengan harga sebegitu dikhuatiri telah dicampur dengan pewarna dan saffron palsu.

✅ Bayangkan, untuk mendapatkan hanya 1gram saffron, ia perlu dipetik daripada 150 pokok dan memerlukan 20 orang pekerja yang pakar.

✅Saffrani merupakan Saffron dengan grade Super Negin dan mempunyai sijil pengiktirafan .

PERNAH KELUAR DI

Apa komen mereka tentang produk kami ?

5/5

“Lepas guna dalam beberapa hari saya dapat rasa lagi senang nak tidur malam. Mak saya pun saya bagi juga sikit, alhamdulillah tekanan darah dia pun berkurangan juga.”

Cik Nina Zhafran

Pengguna Saffrani

5/5

“Saya dan suami memang amalkan Saffrani ni. Kalau balik kerja rasa letih je. Tak sempat nak buat apa-apa kat rumah. Lepas beberapa minggu amalkan, alhamdulillah rasa recharged je sentiasa.”

Puan Sarah Eman

Pengguna Saffrani

5/5

“Dah 8 minggu pakai, awal-awal tu senang tidur lena sebab saya jenis susah tidur malam, tapi lepas lama-lama nampak banyak kesan untuk saya terutamanya pada kitaran haid.”

Puan Amirah

Pengguna Saffrani

5/5

“Saya bawa air ni masa joging, dulu cepat betul mengah. Sekarang pace saya dah boleh maintain, berat badan pun dah berkurang. Memang terbaik la. Lepas tu tahan 2 bulan, minum hari-hari”

Cik Ayleen

Pengguna Saffrani

Adakah anda mengalami
masalah seperti ini?

Ini adalah masalah normal untuk kebanyakan rakyat Malaysia

stress-kid-scaled-e1658717899267.webp

Lemah Daya Ingatan

relationship-e1658719091846.webp

Masalah Tenaga Batin

insomnia-e1658721527428.webp

Sukar Tidur Malam (Insomnia)

cepat-letih-scaled-e1658719928947.webp

Cepat Letih

stomachache-e1658720471574.webp

Sembelit

stressed-man.webp

Stress

Memperkenalkan Saffrani Solusi Kepada Masalah Anda

Diimport khas daripada India dan Iran untuk memperbaiki kesihatan anda

Satu kajian dari sebuah makmal di luar negara tentang kebaikan Saffron

Saffron (Crocus sativus L,): A Review of its Ethnopharmacological value

Antara kebaikan yang disebut di dalam laporan dari muka surat 47 adalah Anti Alzheimer, Anti Depressant, Anti Diabetic (masalah kencing manis), Anti Gastric-Ulser, Anti Parkinson dan juga bagus sebagai antioksida.

Kenapa Saffron mahal?

Tahukah anda, menurut kajian, 90% saffron yang berada ni pasaran adalah daripada kualiti rendah dan dicampur dengan saffron palsu? Bayangkan, untuk mendapatkan hanya 1g saffron, ia perlu dipetik daripada 150 pokok dan memerlukan 20 orang pekerja yang pakar. Sebab itu, Saffron yang original diletakkan dengan harga yang mahal.

Perbezaan Antara Saffron Saffrani dan Saffron Lain di Pasaran

Kebaikan Pengambilan Saffrani?

✅ Menguatkan daya ingatan, senang untuk menghafal

✅ Melegakan urat saraf dan memperbaiki tidur (insomnia)

✅ Menyokong penghadaman yang baik, dan memperbaiki gangguan pencernaan.

✅ Menurunkan kolestrol, dan melindungi tubuh daripada risiko penyakit kardio.

✅ Menaikkan keupayaan seksual lelaki dan wanita.

✅ Membantu mencantikkan kulit. Kulit rasa lebih lembut dan licin

✅ Meningkatkan imuniti badan.

Siapa yang boleh menggunakan Saffrani?

Disarankan untuk meminum Saffrani ini setiap hari untuk kesan berpanjangan.

Mereka yang berumur dan mahu lebih bertenaga

Menghangatkan kembali hubungan suami isteri

Ibu bapa yang mahukan anak mudah menghafal

Mereka yang Nak Menurunkan Berat Dengan Diet

ibu Yang Sudah mengandung Lebih 7 minggu

Mereka yang selalu stress di tempat kerja

Cara Menggunakan Herba Saffrani

🌻 Saffron ini adalah dalam bentuk bebenang
🌻 Sediakan 1 liter air pada suhu 70°C
🌻 Masukkan ke glass 3-5 helai saffron Saffrani
🌻 Tunggu lebih kurang 5-10 minit untuk warna kuning pudar. (Lebih lama jika di dalam air sejuk)
🌻 Minum sepanjang hari, terus masukkan air sehingga menjadi habis warna kuning. Safron juga boleh digunakan untuk memasak nasi dan menyediakan hidangan yang berkhasiat dengan memasukkan helaian saffron ke dalam masakan.
🌻 Anda juga boleh memasukkan Saffrani ini di dalam masakan

Testimoni Pengguna Saffrani

*Kesemua testimoni dibawah adalah daripada pengguna berumur 22 hingga 65 tahun

"Anak saya makin mudah menghafal"

Disclaimer / Penafian : Testimoni di atas adalah dari pengguna produk kami yang sebenar. Namun hasil mungkin berbeza mengikut keadaan dan kesihatan pengguna.

"Senangnya tidur waktu malam sekarang"

Disclaimer / Penafian : Testimoni di atas adalah dari pengguna produk kami yang sebenar. Namun hasil mungkin berbeza mengikut keadaan dan kesihatan pengguna.

"Haid makin teratur"

Disclaimer / Penafian : Testimoni di atas adalah dari pengguna produk kami yang sebenar. Namun hasil mungkin berbeza mengikut keadaan dan kesihatan pengguna.

"Dah tak bersin pagi2"

Disclaimer / Penafian : Testimoni di atas adalah dari pengguna produk kami yang sebenar. Namun hasil mungkin berbeza mengikut keadaan dan kesihatan pengguna.

Testimoni Pengguna Saffrani

Mempunyai sijil Halal, ISO dan Pengiktirafan Kualiti

Analisis kandungan saffron Saffrani oleh makmal berdaftar

Halal cerficate yang diiktiraf oleh badan antarabangsa

Sijil pengiktirafan bahawa saffron kami merupakan daripada kualiti yang paling tinggi

Untuk HARI INI SAHAJA. Jika Anda ORDER SEKARANG, Anda Dapat DISKAUN 50% Dan FREE GIFT LIMITED

FREE SHIPPING

Percuma penghantaran untuk Semenanjung Malaysia yang bernilai RM10

FREE GIFT

Setiap pembelian 100 terawal setiap hari akan dapat freegift misteri dari Saffrani!

Bukan itu sahaja.. Jika anda ORDER SEKARANG, anda berpeluang untuk MENANG cabutan bertuah Non-Stick Pan daripada Rhino Cookwear.

Anda dapat masuk bonus cabutan menang Rhino Cookwear ini HANYA jika anda order sekarang sebelum masa offer TAMAT jam 12 tengah malam ni kurang 12 JAM dari SEKARANG.

ORDER SEKARANG DAN ALAMI PERUBAHAN HIDUP YANG CANTIK DAN SIHAT

Kami juga ada buat COD. Tak perlu bayar hari ni, sebab kami akan pos dulu pada anda, dah sampai baru bayar.

Anda takut tak dapat barang bila buat tempahan?

Takpe jangan risau. Anda order je sekarang dalam website ni, dan bayar pada posmen bila barang anda sampai nanti. (Hanya untuk pelanggan semenanjung Malaysia shj)

Barang akan sampai dalam 1-3 hari bekerja bergantung pada lokasi penerima.

Sila sediakan wang tunai yang mencukupi untuk dibayar pada posmen Ninja Van ketika barang sampai.

Posmen akan menghubungi anda sebelum membuat penghantaran.

Tiada caj dikenakan untuk penghantaran.

"Jadi Berapa Harga Saffrani Ni?"

Kami nak berikan harga yang tak masuk akal kepada anda hari ini!

DISKAUN UNTUK SAFFRANI INI TERHAD UNTUK HARI INI SAHAJA. DAPATKAN SEKARANG!

SET 1g

1gram Saffrani
RM 49
  • TAHAN 1 BULAN
  • FREE POSTAGE (SM)
  • COD RM5 SAHAJA
  • MONEYBACK GUARANTEE

SET 2g (PROMOSI)

2gram Saffrani
RM178
RM 99
  • HANYA RM49/gram
  • TAHAN 2-3 BULAN
  • PENGHANTARAN PERCUMA(SM)
  • COD RM5 SAHAJA
  • MONEYBACK GUARANTEE
  • PELUANG MENANG CABUTAN BERTUAH
  • PELANGGAN AWAL AKAN DAPAT HADIAH MISTERI
Best Selling

SET 4g

4gram Saffrani
RM267
RM 169
  • RM39/gram
  • TAHAN 4-5 BULAN
  • PENGHANTARAN PERCUMA (SM)
  • COD RM5 SAHAJA
  • MONEYBACK GUARANTEE
  • PELUANG MENANG CABUTAN BERTUAH
  • PELANGGAN AWAL AKAN DAPAT HADIAH MISTERI
Popular

Sekiranya selepas 2 bulan penggunaan Saffrani ini langsung tidak memberikan sebarang perubahan kepada anda, kami sedia pulangkan 100% wang anda tanpa banyak soal. Jadi, tiada langsung risiko untuk anda.

Soalan yang sering ditanya

Berapa lama Saffrani ini dapat bertahan?

Bergantung kepada penggunaan anda seharian. Disarankan untuk guna 3 helai untuk sekali penggunaan.

Adakah Saffrani ini selamat dalam penghantaran?

Ya. Setiap penghantaran dibalut dengan bubble wrap dengan rapi, supaya, anda dapat menikmati kebaikan Saffrani ini sebaik sampai kepada anda.

Benarkah produk ini sesuai untuk berdiet?

Benar. Mereka yang merancang untuk berdiet boleh mengamalkan Saffrani ini untuk efek lebih. Dengan syarat, anda masih mengawal pemakanan dan jumlah kolestrol yang diambil.

Adakah ibu mengandung boleh menggunakan Saffrani?

Ibu mengandung disarankan mengambil Saffrani. Tetapi hanya apabila kandungan anda sudah mencapai 7 minggu.

Berapa lama penghantaran akan diambil?

Penghantaran mengambil masa antara 3-5 hari bergantung kepada tempat anda.

Siapa yang tidak sesuai menggunakan Saffrani?

Semua golongan boleh menggunakan Saffrani ini kecuali ibu mengandung di bawah 7 minggu.

Saffrani diimport dari negara mana?

Kami mengimport saffron jualan kami dari Kashmir dan juga Iran.

Cara penyimpanan Herba Saffrani

Anda boleh menyimpan di tempat dengan suhu 15-20° selsius dan juga tidak terkena cahaya matahari. Letakkan di tempat yang sejuk dan kering.

All Rights Reserved (Saffrani Co) @ 2022

Under License & Supervision of UMAEZ PTE LTD

Email : saffranihealth@gmail.com

Contact us for more info on Terms and Conditions, Shipping Information, Privacy Policy, Returns Policy and Refund Policy

Anda mempunyai sebarang pertanyaan lain? Whatsapp team kami dengan klik di sini.
Disclaimer

Facebook™ or FB is a Registered Trademark of Facebook.com.

saffrani.store is not affiliated with Facebook.com in any way, nor does they sponsor or approve any of products. All trademarks mentioned here are copyrighted by their respective owners.